طراحان گرافیک برای صفحهآرایی، نخست از متنهای آزمایشی و بیمعنی استفاده میکنند تا صرفاً به مشتری یا صاحبکار خود نشان دهند که صفحهٔ طراحی یا صفحهبندی شده، بعد از اینکه متن در آن قرار گیرد، چگونه به نظر میرسد و قلمها و اندازهبندیها چگونه در نظر گرفته شدهاست. از آنجایی که طراحان عموماً نویسندهٔ حق تکثیر متون را ندارند و در صفحهآرایی، نخست از متنهای آزمایشی و بیمعنی استفاده میکنند تا صرفاً به مشتری یا صاحبکار خود نشان دهند که صفحهٔ طراحی یا صفحهبندی شده، بعد از اینکه متن در آن قرار گیرد، چگونه به نظر میرسد و قلمها و اندازهبندیها چگونه در نظر گرفته شدهاست.
طراحان گرافیک برای صفحهآرایی، نخست از متنهای آزمایشی و بیمعنی استفاده میکنند تا صرفاً به مشتری یا صاحبکار خود نشان دهند که صفحهٔ طراحی یا صفحهبندی اینکه متن در آن قرار گیرد، چگونه به نظر میرسد و قلمها و اندازهبندیها چگونه در نظر گرفته شدهاست.
طراحان گرافیک برای صفحهآرایی، نخست از متنهای آزمایشی و بیمعنی استفاده میکنند تا صرفاً به مشتری یا صاحبکار خود نشان دهند که صفحهٔ طراحی یا صفحهبندی اینکه متن در آن قرار گیرد، چگونه به نظر میرسد و قلمها و اندازهبندیها چگونه در نظر گرفته شدهاست.
راحت و آسان
طراحان گرافیک برای صفحهآرایی،از متنهای صاحبکار خود نشان دهند که صفحهٔ طراحی یا صفحهبندی شده است.
راحت و آسان
طراحان گرافیک برای صفحهآرایی،از متنهای صاحبکار خود نشان دهند که صفحهٔ طراحی یا صفحهبندی شده است.
راحت و آسان
طراحان گرافیک برای صفحهآرایی،از متنهای صاحبکار خود نشان دهند که صفحهٔ طراحی یا صفحهبندی شده است.
طراحان گرافیک برای صفحهآرایی،از متنهای صاحبکار خود نشان دهند که صفحهٔ طراحی یا صفحهبندی شده است.
طراحان گرافیک برای صفحهآرایی،از متنهای صاحبکار خود نشان دهند که صفحهٔ طراحی یا صفحهبندی شده است.
طراحان گرافیک برای صفحهآرایی،از متنهای صاحبکار خود نشان دهند که صفحهٔ طراحی یا صفحهبندی شده است.
طراحان گرافیک برای صفحهآرایی،از متنهای صاحبکار خود نشان دهند که صفحهٔ طراحی یا صفحهبندی شده است.